• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 978
  • کد خبر : ۲۵۰۷
شهردار محمدیه:
نمایشگاه كتاب با 2 هزار عنوان كتاب در شهر محمدیه برپا شده است

شهردار محمدیه گفت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، نمایشگاهی با 2 هزار عنوان کتاب در محمدیه برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی، ‌محمد پیری شهردار محمدیه با تبریک فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی درخصوص اهمیت مطالعه و برپایی نمایشگاه کتاب در این شهر اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه شدن مطالعه نیازمند مشارکت همگانی، داشتن عزم ملی و حمایت از ناشران و مولفان هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مطالعه و کتابخوانی در دین مبین اسلام مورد توجه جدی بوده و تاکید و سفارش زیادی به آن شده ما نیز باید بستر کتاب خوانی را با دسترسی آسان و ارزان مردم به کتاب مهیا کنیم تا این امر مهم محقق شود.

شهردار محمدیه یادآور شد: اهمیت دادن به موضوع کتاب و کتابخوانی و ترویج آن در جامعه بویژه در میان کودکان و نوجوانان علاوه بر بالا بردن  سرانه مطالعه و آگاهی عمومی، می تواند به ارتقای فرهنگ کتابخوانی میان خانواده ها نیز کمک کند

پیری تصریح کرد: حمایت شهرداری از فعالیت های فرهنگی برای تقویت نشاط معنوی و ارتقای جایگاه شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در حوزه های فرهنگی جدی است و تلاش می کنیم برنامه های متنوع فرهنگی با محور مطالعه و کتاب خوانی را در این شهر گسترش دهیم.

وی برپایی نمایشگاههای کتاب را گامی در مسیر نهادینه شدن فرهنگ مطالعه دانست و یادآور شد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاهی با بیش از دو هزار عنوان کتاب  در محل توقفگاه شهرداری محمدیه برپا شده است.

پیری اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب با عناوین ادبی، مذهبی، تاریخی، دانشگاهی، روانشناسی، ادبیات و زبان، داستان، کتب آموزشی و کودک در معرض دید و خرید مردم قرار گرفته است

وی افزود: این نمایشگاه تا 25 آذرماه برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازطهر از آن در محل توقفگاه شهرداری محمدیه بازدید کنند.

پیری گفت: نمایشگاه کتاب با حمایت و همکاری شورا و شهرداری محمدیه، بخشداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انتشارات حباب برپا شده و کتب آن با 20 تا 50 درصد تخفیف به علاقمندان ارائه می شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0