• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 932
  • کد خبر : ۲۴۶۴
next    /  2 prev
امام جمعه شهر محمدیه:
وحدت حول محور ولایت تنها راه حل مشكلات اقتصادی كشور است

قزوین- امام جمعه شهر محمدیه گفت: تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، وحدت و همدلی حول محور ولایت است.

به گزارش روابط عمومی، جلسه نکوداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ظهر سه شنبه با حضور حجت الاسلام بهاالدین آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه رؤسای ادارات خدمات رسان، فرماندهی نیروی انتظامی بخش محمدیه و حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در نماز خانه شهرداری محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام بهاالدین آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه در این مراسم با بیان اینکه شهرداری‌ها ویترین خدمات رسانی مردم هستند، اظهار کرد: خدای متعال لباس خدمتگزاری به تن مسئولان کرده است و این یک توفیق الهی و بزرگ است که باید قدر این نعمت را دانست و برای رضایتمندی مردم و حل مشکلات آنان گام برداشت.

وی خاطر نشان کرد: مردم عزیز ما در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با تمام سختی‌ها و بحران‌ها کنار آمدند و پای نظام و انقلاب خود ایستادند و باید قدردان این مردم بود و با خلوص نیت برای گره گشایی مشکلات آنان حرکت کرد.

امام جمعه شهر محمدیه، مهمترین راه برون رفت از مشکلات را وحدت و همدلی حول محور ولایت دانست و افزود: امروز دشمن دین و ارزش‌های ما را هدف قرار داده است که نوک تیز پیکان آنها نیز به سوی ولایت فقیه است که با ایجاد نارضایتی، گرانی و تحریم‌های ظالمانه قصد ایجاد فاصله بین مردم و رهبری را دارند و با تمام قدرت وارد شده اند و باید هوشیار باشیم.

وی یادآور شد: باید در بین مردم بود تا بتوانیم بار دیگر با همین مردم که پشت سر امام عزیز ایستادند و هشت سال در دفاع مقدس از جان خود گذشتند و ذره‌ای از خاک وطن را به دشمن ندادند با دشمنان مقابله کنیم.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: اگر انسان از دایره دین خارج شود قطعاً نابود خواهد شد و اگر حول محور دین حرکت کند قطعاً شرف و عزت الهی نصیبش خواهد شد.

حجت الاسلام آقا حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: دینی که زیر چتر ولایت باشد و در این محور حرکت کند توحید و نبوت هم حاکم می‌شود و اگر غیر از این باشد دینی به وجود می‌آید مثل داعش که به هیچ چیزی پایبند نیست و به نام دین دست به جنایات بزرگ میزند که همین باعث آسیب دیدن دین الهی می‌شود چون هدفشان از بین بردن ارزش‌های اسلامی است.

صادق قندی بخشدار محمدیه نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: یکی از نهادهای اصلی خدمتگذار شهرداری‌ها هستند که ۷۰ درصد مسئولیت خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند.

بخشدار محمدیه ادامه داد: اگر بخواهیم گره از مشکلات مردم باز کنیم باید همچون اوایل انقلاب روحیه جهادی و انقلابی داشت و با پیروی از ولایت فقیه در راستای خدمتگزاری صادقانه گام برداریم.

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات امروز باید در خودمان تغییر ایجاد کنیم و خود را خادم ملت و مردم بدانیم چرا که هیچ جایگاهی بالاتر از این نیست که در دل مردم و برای مردم باشیم.

بخشدار محمدیه یادآور شد: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم باید به مردم خدمت کنیم و مشکلات آنان را رفع کنیم.

وی گفت: شهرداری‌ها در این راه نقش مهمی ایفا می‌کنند و برای افزایش رضایتمندی مردم و برطرف کردن حل مشکلات و نیازهای اساسی آنان باید با روحیه جهادی اقدام کنند.

بخشدار محمدیه در ادامه خاطرنشان کرد: در گذشته و حال خدمات خوبی به مردم از سوی شورا و شهرداری ارائه شده است و شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و مهم در این شهر هستیم که توسط شهرداری آغاز شده است.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0