• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 801
  • کد خبر : ۲۴۲۸
شهردار محمدیه گفت:
برای رفاه حال شهروندان ساخت پارك بانوان ناحیه شهری مهرگان با ۴ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد

صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و ملکی مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان البرز با مریم نخستین شهردار محمدیه دیدار و در خصوص تامین بستر مناسب برای رفاه و سلامت بانوان تاکید کردند.

مریم نخستین شهردار محمدیه در این دیدار با بیان اینکه بانوان نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند اظهارداشت: باید به سلامت بانوان بخصوص مادران توجه ویژه کرد و با ایجاد فضاهای مناسب برای بهرمندی آنان گام های اساسی برداشت.

وی اضافه کرد: در این راستا شهرداری محمدیه باهمکاری و حمایت های خوب اعضای شورا در حوزه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی بانوان اقدامات خوبی را انجام داده است.

نخستین احداث پارک بانوان در مهرگان را یکی از مطالبات جدی بانوان این شهر دانست و یادآورشد: یکی از اقدامات خوب شهرداری در حوزه بانوان برای برخورداری این قشر تاثیر گذار در جامعه، احداث  پارک بانوان در شمال مهرگان است.

وی بیان کرد: این بوستان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار مترمربع ساخته می شود و دارای امکانات ویژه ازقبیل آمفی تئاتر  روباز و زمین های ورزشی، فضای مناسب بازی و تفریحی، آب نماسن که در کمتراز ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

در ادامه نیز مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بهمراه شهردار واعضای شورای شهر از پارک بانوان محمدیه و همچنین پارک بانوان درحال احداث مهرگان بازدید بعمل کردند.

صدیقه ربیعی در جریان این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه در محمدیه و مهرگان به زیرساخت های ورزشی و فرهنگی بانوان توجه ویژه شده است که همین امر باعث رشد و بالندگی شهر شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: یکی از مهمترین معیارها برای احداث پارک بانوان مشرف نبودن آن است تا بانوان بتوانند با خیالی آسوده در آن مکان حضور یابند.

وی اظهار امیدواری کرد: پارک بانوان مهرگان به لحاظ مسائل و مشکلات مبتلا به آن منطقه بجا انتخاب شده و خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده امکانات خوبی برای بانوان آن منطقه پیش بینی شده است و این امر در کاهش آسیب های اجتماعی آن منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0